Advies

Wij geven graag advies over het onderwerp klantenservice. Welk advies dat is? Dat hangt natuurlijk af van u en uw klant. Daarom kan u hier ook niet lezen dat wij een standaard product op de plank hebben liggen. Er is namelijk geen ‘one size fits all’ advies. Wat we wel hebben?

  • Wij hebben een visie met onderliggende modellen die u en ons helpen om gestructureerd uw klantenservicevraagstuk aan te pakken;
  • Wij hebben een diepgaande inhoudelijke kennis die we voor u inzetten. Lees bijvoorbeeld eens onze publicaties;
  • Wij hebben een netwerk van experts zodat we altijd de juiste expert voor uw vraagstuk kunnen inzetten;
  • Wij hebben veel ervaring. Niet dat oplossingen van andere klanten te kopiëren zijn maar ‘best practises’ zijn er natuurlijk wel die we graag vertalen naar maatwerk voor uw organisatie;

Het eerste advies is voor onze rekening

Ja, u leest dit goed. Het eerste advies is voor onze rekening. Waarom? Wij kunnen pas goed laten zien wat we kunnen als we persoonlijk kennismaken zodat we uw vraag, uw behoefte in kaart kunnen brengen. Want het begint immers met uw vraag! Of met de vraag van uw klant. Bij deze kennismaking laat ik graag een eerste advies bij u achter, gegarandeerd. Neemt u contact met ons op?